Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, June 30, 2008

~~da blk png~~

alhamdulillah...at last...dpt gak blk png...setelah ampir 5bln tak blk sbb intern...sronok nye dpt blk even though juz 4 a lil' while...i've got lots of pix 2 upload but then, my laptop are using MS Vista..phm2 je la vista cm ne..not all software die dpt intall...so my nokia PC suit tak dpt nk install..byk da latest pix kt dlm hp..nnt ar..aku try crik alternative len utk upload pix2 2..sabtu nie da nk blk..tp to my new hse..but still i dunno where my hse is..need to ask abed to take me and my fmly to go there..tp tkt nyusahkn die lak..but i need to ask her...haihh...

rite now..ngh crik ilham cm ne nk wat presentation 4 my practical kt lect nnt...ermmm...any idea??

No comments: