Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Saturday, December 12, 2009

visiting my abah @ GH

nie la machine2 yg cucuk2 abah aku ms 1st day masuk..

monitor utk check jantung abah aku..

"machine2 jantung"

tadaaaa~~abah aku ngh mkn..

nmpk x gmbr2 atas 2???mesti pelik kn??entry kali nie bkn entry psl lesen..tp kali nie,i went to visit my dad at hospital sbb my dad detect heart attack tros kne tahan CCU wad...huhuhuhu...ada darah beku kt saluran jntng abah aku...aku dpt tau ms kames mlm tym aku kt klinik ngn alin..kakak aku kol aku..seyes tym 2 tuhan je yg tahu betapa terkejutnye aku...tros aku plan ngn kakak aku nk blk png esok pas keje..aku tak dpt nk mntk cuti sbb aku pn br under probation lg..so its hard 4 me nk mintak cuti...tak pelaa..as long as aku dpt tgk bpk aku...jumaat tym lunch,agak kelam kabut laa crik tiket bus..alhamdulillah seb bek ade tiket..so aku bli 2 tiket 4 me n kakak aku..

td tghri me,mama n kakak g hospital tgk bpk aku..cian aku tgk..da kurus da bpk aku tgk..huhuhu...tp skrg da stabil...doktor nk bg esprin tp abah aku allergic..so doktor mskkn skit je...tp still stabil..alhamdullilah...skrg da blh mkn daa....yeaahh~~

doktor ckp saluran jntng abah tersumbat ngn darah beku..mayb sbb abah slalue mkn danging n kambing..so mknn2 2 tersumbat kt saluran 2 n darah pn xley lalu..sbb 2 la drh jd beku..but now drh beku 2 da cair daa sbb doktor da bg ubat da utk cair kn drh 2..alhamdulillah...nie gmbr2 bpk aku kt hsptl..aku btol2 harap bpk aku sihat cpt n kuar dr hospital cpt...amin~~

p/s:my driving test 17/12/09... wish me luck~~


3 comments:

CikanoT said...

teringat arwah nenek aku..same la banyak mesen2 yang dicucuk kat nenek aku..heart attack gak

Nana^_^Moslim said...

cika:yeke..tp bpk aku da kuar ccu daa...msk wad biase..yg peliknye fmly belah bpk aku tade heart attack..juz resdung n asthma je..so doktor assume mayb care pemaknn bpk aku/stress keje...

Misz Reef said...

sabarlah syg,

mcm tu lah waktu mak aku masuk bilik bedah sebab darah belu di rahim n waktu aku pun sama turun di bedah sbb tumor..

god bless u and all of us. Aminnnnn~~