Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, June 18, 2009

alhamdulillah~~

syukur alhamdulillah..at last impian aku nk dean list tercapai gak...amin~~dean list sekali pn jd laa...fyp aku br dpt smlm..n alhamdulillah aku dpt A..yeyyy!!!tq dr azree...syg dr azree sgt..mayb berkat aku struggle wat thesis,g klas circuit pg2 tym bdk2 umh aku terbongkang lg..n ini lah hasil nye..amin..syukur ke hadrat illahi..my parents,makcik,kakak, n maktok sgt sonok including me..yeyy~~

congratz jgk 2 cika dpt ptr yg mmg ko nk selama nie kn n for ur fyp gak..tak sia2 suhaimi buli ko slalue kn??ade hikmah 2 cika kite bersengkang mata wat thesis..menjerit2 dua2 org dlm bilik 2...n ini la hasil nye..congratz 2 dja gak sbb convo nnt dpt robe..congrat 2 all my fwenzz..im so hepi sgt2..tp bile pk keje,hopefully aku dpt keje cpt..sbb aku da bowink da duk umh,duk melangut,menghabeskn duit mak bpk aku je..haih...aku nk struggle utk keje..yess..pray 4 me fwenzz...muah2..xoxo~~

3 comments:

CikanoT said...

apply kat tempat aku suruh tu..penat tau aku mencurik email dia..hahaha

Misz Reef said...

Sygku SYalina,

TAHNIAH!!!! Alhamdulillah sume nyer berjalan lancar n anda yelah mendapat habuan yg sgt mengembirakan...

Sekarg sy selaku kwn anda yg dah lama ingin mendoakan anda dan saya serta sume yg baru grad supaya dpt keje dgn gaji yg best!!!! AMIN~~

=)

Nana^_^Moslim said...

cika:yess..i da apply daa..

rifhan:thnx so much dear..i really hope that all of will get a job as soon as possible..luv u..muahh2..congrat 2 u 2..