Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, August 11, 2008

valencia in action~~

smlm 'pemain-pemain valencia fc uniten' n da supporters g picnic d sg gabai...besh giler..en faz is da planner pd ari 2...die g bli ayam2(4ekor) utk bbq di bnatu oleh anip n my bucuk, fitri...janji nk grk kul 7am..tp disbbkn kesemua player nie ssh bgn pg...terpakse arr gerak kul 8lbh..aku sempat tido blk wat kali kedua n nita smpt tgk muvie..haih~~

dlm kul 8lbh cm 2..bdk2 nie pn smpi ke kenaria..stesen perhentian utk berkumpul bersama2...aku n nieta nek kete dd...alhamdulillah,aku dpt mkn roti buatan tgn dd pd pg yg indah i2...on da way mmg besh arr..cite2 mcm2 ngn dd n nieta..dr dusun durian smpi la ke kolam ikan..hehehhe...mereka yg lead kitorg adalah en azree aka neo...kete dd dibiarkn kt blakang..kuwang asam tol..isk2...sesat gak la kitorg b4 smpi stesen minyak..sesampai je di stesen minyak...


bergmbor b4 gerak~~


sesmpinye d sg gabai~~

disbbkn sesat n terlepas simpang yg nk msk ke sg gabai...so kitorg smpi pn dlm kul 10lbh cm 2...maka bermula pendakian kitorg nek ke air terjun mencrik port yg sesuai utk pasang khemah n wat bbq..naek punye naek(smpi termengah2 la gak) jmpe pn port yg di crik...mule org x ramei sgt...so pasang arr khemah beramei2...disbbkn semangat berpasukan yg tinggi dikalangn pemain valencia neh,maka terdirilah khemah kitorg...


aku,dd n nieta ditugaskan utk sediakn bhn2 utk wat nasi grng..aku n nieta gaul2 kn nasi ngn perencah nasi grng n dd mengupas bwng...gaul nye gaul..smpi tepatah senduk kau faz...opsss....hahahaha...seb bek aku pki senduk plastik kalau x aku pn menti terpthkn senduk dorg gak..hahahaha..pas da gaul2 2..aku g pnskn minyak utk tumis bebwng yg da dihiris...bes gak msk ramei2 nie...mcm nk wat kenduri lak...sbnrnye..kitorg tak bwk garam sume utk nasi grng..so kitorg juz tmbh sos utk menaekkn warne nasi 2..maka tercipta la satu karya br oleh pemain2 valencia nie..iaitu NASI GORENG SOS CILI~~sdp gak..mayb sbb mkn ngn ayam bkar n hotdog + thousand island + sos...










kitorg bermandi manda n wat sliding smpi kul 4lbh br nk blk...maka berkms arr kitorg beramei2 utk pulang ke umh masing2...tp..malang menimpa bile kete dd di timpe musibah..sebijik buah durian terjatuh di atas cermin kete die..abes la retak...isk2..cian2..br je dlm perjlnn nk g sg gabai dd cite psl dusun durian..tetibe je durian leh jth lak kat kete die..masin tol mulut cik dd ye...


bekemas nk pulang~~



kete dd pecah~~

No comments: